פרטי המחמאה

Cellcom (סלקום)

שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
הגדלת ראש של נציגה בכירה בשם סנדרה. נושא המחמאה:
אילוז דודי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור המחמאה:
התחלתי תהליך של העברת בעלות על קו שיש לי בסלקום.
בכל זמן העברה (תהליך ארוך ומתיש) אף אחד מהמטפלים בנושא לא הזהיר שמדובר בסוג של הפרת התחייבות ואחויב בסכום של כ-1000 ש"ח.
אבל, עכשיו במחמאה עסקינן :-)
לאחר שכל הטפסים הגיעו לסלקום, ונציגה מטפלת סנדרה מבצעת את העברה.
היא מגלה את המגבלה ,אמורה להסיק שיידעו אותי בנושא הקנס ויכולה להמשיך עם התהליך השיגרתי.
כ-א-ן נכנסת ההגדלת ראש המצויינת והמקצועיות של סנדרה.
היא מצלצלת אלי ומיידעת אותי בענין.
אובד עיצות ביקשתי ממנה לבדוק איך אפשר למנוע את הקנס בגלל המקרה המיוחד.
היו לי 2 קוים, לי ואישתי.
אישתי במסגרת עבודה קיבל את האפשרות של פלאפון מהעבודה.
אני ביקשתי להעביר בעלות לחברה שאישתי עוברת בה (אין צורך ב-2 פלאפון\קוים).
סנדרה חזרה אלי עם פיתרון מעולה.

תודה, תודה ושוב תודה.
סנדרה, את מעולה!!!
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה