הגדלת ראש של נציגה בכירה בשם סנדרה. |
נושא המחמאה: |
אילוז דודי |
שם/כינוי: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור המחמאה:
התחלתי תהליך של העברת בעלות על קו שיש לי בסלקום.
בכל זמן העברה (תהליך ארוך ומתיש) אף אחד מהמטפלים בנושא לא הזהיר שמדובר בסוג של הפרת התחייבות ואחויב בסכום של כ-1000 ש"ח.
אבל, עכשיו במחמאה עסקינן :-)
לאחר שכל הטפסים הגיעו לסלקום, ונציגה מטפלת סנדרה מבצעת את העברה.
היא מגלה את המגבלה ,אמורה להסיק שיידעו אותי בנושא הקנס ויכולה להמשיך עם התהליך השיגרתי.
כ-א-ן נכנסת ההגדלת ראש המצויינת והמקצועיות של סנדרה.
היא מצלצלת אלי ומיידעת אותי בענין.
אובד עיצות ביקשתי ממנה לבדוק איך אפשר למנוע את הקנס בגלל המקרה המיוחד.
היו לי 2 קוים, לי ואישתי.
אישתי במסגרת עבודה קיבל את האפשרות של פלאפון מהעבודה.
אני ביקשתי להעביר בעלות לחברה שאישתי עוברת בה (אין צורך ב-2 פלאפון\קוים).
סנדרה חזרה אלי עם פיתרון מעולה.
תודה, תודה ושוב תודה.
סנדרה, את מעולה!!!
|
|
|