פרטי המחמאה

Hot (הוט)

ערוצי טלוויזיה

טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
מכתב תודה לנטלי נציגת פניות הציבור של הוט נושא המחמאה:
אזור השרון אזור:
תיאור המחמאה:
28/5/12


הנדון: מכתב תודה של נציגת פניות הציבור – נטלי בעקבות מכתב תלונה מס' 49907115




נרשמתי במרץ 2012 , לחבילה החדשה של הוט שפורסמה גם בטלויזיה,של 329.- ש"ח + 20 HOTNET, ואז התחילו הייסורים שלי, כל נציג הסביר וחייב אותי בדברים אחרים, טכנאי טען שהודיעו לו שהוא צריך להזיז אצלי קווים במקום להרכיב מודם חדש לתמיכת המבצע, נציגים החליטו לחייב אותי על כל המבצע בטענה ש"מה פתאום" בקיצור אקצר שוק אמיתי,הגעתי לפרמייה של 1,000.- ש"ח. פשוט השתגעתי מרוב עצבים, כבר לא ידעתי למי לפנות, כי הבנתי שנכנסתי למלכודת שאין יוצאים ממנה, ונציגים שמבקשים לטפח המשכורת שלהם דרך חיובים שליץ.
לאחר חודש ימים של התעללות נפשית של נציגי הוט, חוסר אמינות חוסר מקצועיות, פניתי לאתר תלונה, והבעתי את כל הכעס והתסכול על כתב.
ולפתע, בדרך נס/פלא, התקשרה אליי נציגה מדהימה בשם נטלי מפניות הציבור. חייבת לציין שאת כל התסכול שלי הורדתי עליה, אבל המקצועית הזו ידעה לעמוד מולי איתנה, שלווה, כשבעצם המטרה שלה הייתה לטפל בפנייה שלי בצורה הכי מקצועית , אדיבה, סבלנית ולבסוף שאצא מרוצה. וראו פלא, אותה נציגה מדהימה, אכן טיפלה בכל התקלות והחיובים שבדרך, עבדה במקצועיות רבה, כולל האזנות של שיחות שנעשו, ובחודש 05/12 אכן חוייבתי שכפי שתוכנן, כן מפתיע מאוד מה שנטלי הבטיחה גם קיימה. כן ירבו נציגים כאלה בהוט, תודה רבה לנטלי, עלי והצליחי


 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה