פרטי המחמאה

וואלה שופס

מכירות באינטרנט

אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
טיפול בספק שלא עמד בהסכם של וואלה נושא המחמאה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור המחמאה:
לפני כשנה קניתי רדיו-דיסק MP3 קורא צרובים מאחד הספקים דרך וואלה-שופס.
זמן האספקה היה אמור להיות עד 14 יום (לא נכתב 14 ימי עסקים).
לאחר שבועיים וחצי שהרדיו-דיסק לא הגיע, התקשרתי אל הספק לשם בירור מהות העיקוב, נאמר לי שזמן האספקה הינו 14 ימי עסקים כשאמרתי לנציג שענה לי שזה לא צויין באתר הוא ענה לי כך: "זה לא צריך להיות כתוב - זה ידוע לכולם!!!", וזאת בטון עצבני, למרות שלא עיצבנתי אותו כי רק שאלתי שתי שאלות בלבד.

שבוע מאוחר יותר שהמוצר לא הגיע, התקשרתי שוב לספק ונעניתי בתשובה שכרגע נגמר במלאי והם מחכים למשלוח הבא, שאלתי "מתי הוא אמור להגיע?" - "בעוד כחודש!".
ביקשתי לבטל את העיסקה מפני שרציתי רדיו-דיסק עכשיו ולא בעוד חודש, אבל הנציג ניסה לשכנע אותי למה עדיף לי לא לבטל את העיסקה מסיבות כלכליות.
אני העדפתי לשלם עוד 100-200 ש"ח ולקבל את המוצר מיידית ועם שירות קרוב לבית מאשר מה שקיבלתי מהם.

חבר שלי אמר לי שיש לוואלה-שופס אמנה עם הלקוח ומייד בדקתי את הנושא.
התקשרתי לטלפון שיש באמנה, ובתוך שבוע צרותי עם הרדיו-דיסק המדובר נפסקו.
וגם התקשרה אלי נציגה שלהם לוודא שכל הסיפור נגמר על הצד הטוב ביותר.

רציתי להביע את כל תודותיי לוואלה-שופס על טיפול כיאות ומדהים להפליא והלוואי וכל עסק בשוק הישראלי ילמד מהם על איכות השירות.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה