פרטי המחמאה

תמי 4

משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
טיפול בתלונה לשביעות רצוני נושא המחמאה:
אזור השרון אזור:
תיאור המחמאה:
לאחר שהעליתי תלונותי בנוגע לשרות לקוי של תמי 4,
פנתה אליי אחראית על פניות הציבור בחברה. (אפרת).
קיבלתי מענה הולם לשאלות שעלו בתלונתי, מצאתי אוזן קשבת לכל השאלות והסוגיות שהטרידו אותי והאחראית שטיפלה בפנייתי הראתה רצינות ותכליתיות בטיפול בתלונה. היא יצרה עימי קשר מס' פעמים במהלך הטיפול ע"מ לוודא שהשרות שאני מקבלת לשביעות רצוני ושהתלונות שהעליתי מטופלות במלוא הרצינות וזאת בכוונה לשמר לקוח מרוצה ולהחזיר את אמוני בחברה ובמוצר.
הטכנאי שהגיע לביתי (מורן?) היה בעל תודעת שרות יוצאת דופן. אדם בעל יחסי אנוש ראויים לשבח, סבלנות ומקצועיות. התרשמתי שהיה חשוב לו מאוד שבמהלך ובתום הטיפול בתלונותי אהיה שבעת רצון הן מהשרות והן מהמוצר. הרגשתי שהוא מייצג את חברת תמי 4 בכבוד ומאמין באיכות המוצר ובאיכות השרות שהחברה נותנת.
בסופו של דבר, יצאתי בתחושה מצוינת. הרגשתי שתלונתי טופלה במלוא הרצינות וחשתי שקיבלתי טיפול V.I.P. מה שהחזיר את אמוני בחברה ובמוצר ויגרום לי להמליץ בעתיד למכריי לרכוש מתקן טיהור מים של תמי 4. אני מאמינה שמבחינת החברה, זוהי השורה התחתונה לתלונה שטופלה כהלכה...
לסיום- תודה לאתר תלונה על הטיפול בתלונתי, תודה לאפרת מתמי 4 ולמורן הטכנאי על השירות בפועל. כן ירבו.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה