שירות לקוחות מדהים |
נושא המחמאה: |
יום ראשון 23 אוקטובר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
גן הצפון |
כתובת: |
תיאור המחמאה:
בתאריך 23/10/11 בשעות הערב הגענו לסניף מקדונלדס במתחם גן הצפון , ביצענו הזמנה במאק דרייב ובזמן התשלום בעלי פיתאום שם לב שארנקו לא נימצא , אחראית המשמרת ששמה - לוריין אסעד , זיהתה את בעלי (בעלי עובד בחברה סלולרית שכניראה אליה משוייכת לוריין) והציעה לשלם מכיסה הפרטי את התשלום עבור ההזמנה ואנו נחזיר לה את הכסף , היינו המומים מההצעה הנדיבה וכך היה, היא הוציעה כסף מארנקה שילמה עבור ההזמנה ואנו חזרנו לסניף תוך רבע שעה והחזרנו את הכסף ללוריין.
חשוב לציין שלאורך כל הדרך חזרה לביתנו לא הפסקנו לדבר על האירוע וסיפרנו לכל בני המשפחה על השירות המדהים שקיבלנו , גם אני ובעלי עובדים בחברות גדולות ומודעות השירות הנה נכס ברזל במקום עבודתנו ולכן התרשמנו עמוקות מיחסה של לוריין ומרצונה הטוב לעזור בכל מחיר , כן יירבו..
חן ועידו אדלר
קרית שמונה
|
|
|