פרטי המחמאה

מנויים ידיעות אחרונות

עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
סוף סוף קשרי לקוחות לוקחים יוזמה נושא המחמאה:
רחמנוב לימור שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור המחמאה:
שמי לימור ואני מנוה אביבים שבתל אביב.
בתאריך ה-15.3 פניתי לידיעות מנויים בבקשה לבטל את המנוי של הוריי שגרים גם הם בתל אביב בשל השעה המאוחרת בה העיתון מחולק. יש להדגיש שידיעות אחרונות התחייבו לספק את העיתון עד 7 בבוקר וכל יום היה מגיע העיתון אחרי שעה זו. נזעמת כולי הרמתי טלפון לשרות הלקוחות על מנת לבטל את העיתון ונציגה חוצפנית אמרה לי שאי אפשר כי הוריי נמצאים בהתחייבות ויש תשלומים שאני אמורה לשלם אם אני מבטלת.
לא הסכמתי, אמרה הנציגה שאת שמה איני זוכרת שהיא מעבירה אותי לקשרי לקוחות.המתנתי עוד 5 דקות על הקו ואז ענה בחור בשם יוסי שהציג עצמו כאחראי בקשרי לקוחות. כששמע שאני רגוזה מאוד על זמן ההמתנה ועל הצרות שהנציגה עשתה לי אמר לי שאם אני כעוסה כ"כ הוא יכול לחזור אלי בעוד 10 דקות על מנת שארגע, אשתה כוס מים והבטיח לי שבסיום השיחה שלנו חיוך יעלה על שפתותיי.
לא ניתקתי אבל משהו בגישה שלו היה שונה. המשכתי לשוחח איתו ואז לאחר שהעלה את פרטיי שאל בנימוס רב, למה אני כעוסה כ"כ ואיך הוא יכול לעזור לי בצורה הכי טובה שיש. הבנתי מיד שיש מישהו שמתייחס אליי.
סיפרתי לו את סיפור הזמן של העיתון ועל כך שהוריי רוצים לבטל את המנוי.
במשך כ-10 דקות הוא אפילו לא דיבר איתי על התשלומים שהוריי היו משלמים ובכלל לא איים בזאת אלא להיפך, נטל יוזמה ואמר שיבדוק עם מנהל האיזור של החלוקה לגבי השעה ושהוא מתחייב לחזור אליי כל יום ולשאול אותי מתי קיבלנו את העיתון עד שהדבר מסתדר ובינתיים שלא נשלם על העיתונים.

כל כך נחמד וכל כך מתחשב שלא יכולתי לרגע לבקש עוד את ביטול המנוי והכעס שלי נעלם וחלף כלא היה.
בסיום השיחה הוא אפילו הציע לי שישלח במיוחד את עיתון לאשה ואת עיתון מנטה של חג הפסח לאימי על מנת שנוכל לקרוא ולהנות.

אני חייבת לציין שמאז כל בוקר הוא בקשר איתי ורק לפני יומיים הסתדרה השעה של חלוקת העיתונים ועל כך אני רוצה להגיד לידיעות אחרונות רק דבר אחד: תודה תודה תודה.
בזכותכם ובזכות יוסי הרגשתי שאני לא עוד סתם לקוחה, אלא לקוחה שדואגים לה בשירות שהוא פשוט מצוין.

כן ירבו.

אגב, כששאלתי לשם משפחתו הוא סירב בנימוס ואמר שאלו נהלי החברה והציע שאקח את מספר העובד שלו. איפה שהוא בבית זה עדיין מסתובב.
נימוס, אדיבות, טיפול בבעיה וחזרה של יוסי אינספור פעמים לוודא שהכל בסדר.

שהחברות האחרות ילמדו.

חג שמח
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה