שרות סיוע On-Line Chat Support |
נושא המחמאה: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור המחמאה:
יש לי מספר מוצרי HP בבית: 2 מדפסות שונות, מחשב נייד חדש ועוד. מעת לעת מתעוררת בעיה עם אחד המוצרים, בעיקר במה שקשור לתוכנה, דרייברים וכו'. בדרך כלל אחרי שאינני מוצא מענה במאגר FAQ שלהם, אני פונה לשירות ה-On-Line Chat Support שלהם ומקבל סיוע שהוא לרוב טוב מאד (אם כי כבר קרה שאיש הסיוע לא ירד לעומק השאלה ופתר מה שלא נשאל ואז נאלצתי להתקשר שנית). השירות, אם הבנתי נכון, ניתן לרוב מהודו והוא זמין 24 שעות ביממה.
מכל מקום, לרוב הסיוע הוא מאד איכותי. מה שכן, הדו-שיח מתנהל באנגלית ועל כן דרושה שליטה טובה בשפה. כל הדו-שיח מתנהל בכתב והוא מתועד ובסוף ה-Chat אפשר לשמור את כל תרשומת השיחה ל-reference. מאד מומלץ.
|
|
|