פרטי המחמאה

אלקטרה

עוד במוצרי חשמל

מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
איכות שירות נושא המחמאה:
פוקסמן רונן שם/כינוי:
‏יום שישי ‏02 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור המחמאה:
לאחר שמוצר מבית miele תוקן ע"י טכנאי של החברה במשך 3 פעמים בתקופה של 8 חודשים , מצאה לנכון מנהלת שירות הלקוחות בסניף ב"ש להזמין במיוחד את טכנאי בכיר בחברת אלקטרה למוצר התקול שיבדוק את הסיבה להישנות המקרה .
הטכנאי הגיע בליווי מנהלת השירות ואף מצאו כי התקלה אינה באחריות אלקטרה אלא בעיה במערכת החשמל הביתית של הלקוח .
התקלה תוקנה באדיבות - וללא כל חיוב.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה