טיפול מהיר והולם בתלונה |
נושא המחמאה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור המחמאה:
לגב' עירית גולדברג, מנהלת פניות הציבור של עיתון מעריב מגיע "שאפו". ב-3.11.10 התלוננתי באתר זה על ביצוע מנוי לאבי בן ה-87, לשנה במקום לחודש אחד, ועל חוסר יכולתו לבטל את המנוי. מיד למחרת התקשרו ממעריב לקבלת פרטיו של אבי, ולאחר יום נוסף בלבד, המנוי הופסק. השיחה עם גב' גולדברג נעמה לי מאד. תודה לך עירית על טיפולך המהיר והאדיב, אשר החזיר לי את האמון בשירות הציבור. בכבוד רב,
ד"ר אילנית לופו
|
|
|