שירות לקוחות |
נושא המחמאה: |
יום חמישי 19 יולי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
קריון קרית ביאליק |
סניף חברה: |
תיאור המחמאה:
אני לקוחה קבועה של רשת רנואר. כל הבגדים הכי מחמיאים שלי הם משם, מעבר לבגדים המקסימים היום גיליתי שגם שירות הלקוחות שלהם מצוין.
בשבוע שעבר רכשתי אצלם שמלה במבצע לרגל אירוע שהיה אתמול. שמלת סטרפלס שחורה במחיר 300 ש"ח. השמלה נראתה פצצה בהתחלה אבל בשלב מסויים התגלתה בה בעייתיות. ברגע שהתיישבתי המחוך התעקם וכשקמתי הייתי צריכה כל פעם לסדר אותה מחדש. זה די ביאס אותי וגם ביאס לי קצת את האירוע.
מאחר וזו שמלה שנרכשה במבצע וידועה לי המדיניות אני חייבת לציין שדי חיממתי את עצמי עוד לפני שהגעתי לחנות. הייתי בטוחה שלא ייענו לבקשתי.
להפתעתי המוכר בחנות ברגע ששמע ממני את הפרטים להחזרת השמלה מיד שלף זיכוי בלי שום בעיה.
אין לי ספק שאני לרשת הזאת אחזור עוד הרבה.
מרוצה מהבגדים (בד"כ :)) ומשירות הלקוחות.
תודה
|
|
|