הענות מהירה לבעיה |
נושא המחמאה: |
יום ראשון 19 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור המחמאה:
לאחרונה רכשה ביתי חצאית של רנואר, אך למרבה הפתעתה התברר לה שהחצאית נמכרה לה ללא סיכה שאמורה להיות מוצמדת לחצאית.ביתי פנתה לשירות הלקוחות באתר של רנואר, ועוד באותו היום הם נענו לבקשתה ודאגו לשליחה של הסיכה לביתנו בלי שום טרטורים לחנות או נדנודים לשירות הלקוחות בתוך שבוע.יש לציין את רנואר על האופן המהיר בו הם מתקנים את שגיאותיהם.תודה :-)
|
|
|