שרות ויחס אדיב |
נושא המחמאה: |
ברגר אבי |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור המחמאה:
התקשרו אליי מחברת קריסטל לחדש את האחריות למכונת הכביסה שלי נענתי בחיוב וחידשתי את האחריות לחמש שנים נוספות. כעבור חודש וחצי הייתה לי תקלה במכונה .חוק מרפי.. התקשרתי לתאם טכנאי שנקבע לי לעוד יומיים בטענה שהעדיפות הראשונה היא לטיפול במקררים, הגיע טכנאי מסתבר שהלך לי הכרטיס האלקטרוני במכונה בו במקום הטכנאי החליף את הכרטיס, והמכונה שוב עובדת כל התהליך ארך חצי שעה קיבלתי שרות טוב ומהיר.
|
|
|