פרטי המחמאה

אינטרל

אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
שירות והיחסות מאולה נושא המחמאה:
ישראל חנה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏11 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
אילת כתובת:
תיאור המחמאה:
קיבלנו מנציגת החברה מידע הוגן, ברור ולא כוזב על תנאי השירות, היא לא נסתה למכור לנו מרכיבי שירות שאיננו זקוקים להם (להפך, הזהירה אותנו שלא לקנות אותם). לא בקשו מאתנו שום התחייבות לשום תקופה, שלמנו אבור חודש אחד והתחברנו מיד לאינטרנט בלי שום קושי. נציגות החברה, שניתן להשיג אותן בטלפון כל זמן ובאופן מיידי (דבר נדיר היום, בעידן המזכירות האוטומטיות המשגעות!), עומדות לרשותנו עם תמיכתן והסבריהן בנימוס מאולה אפילו בעניינים לא קשורים לחברה...

כל זה היה צריך להיות מובן מעליו, אך לצערנו איננו. לנסיון הנחמד הזה זכינו לאחר נסיון הפוך לחלוטין, או יותר נכון סיוט, עם חברת בזק בינלאומי: שם לא קבלנו שום שירות ואנו צירכים לנהל מלחמה זה חצי שנה כדי שלא יגזלו את כספנו ללא תמורה. באתר התלונות ראינו שמה שמובן מעליו בארץ, לפחות בתכום האינטרנט, זה לא השירות המצויינת וההוגנת של אינטראל אלא הגנגסטריזם (gangsterism) המסחרי של החברות האחרות.

אנו מציעים שחימאה זו תפורסם ע"י חברתכם בעיתונות, עם השם של בזק בינלאומי או בהעלם שם. חשוב לנו להדגיש את הקונטרסט; רצוי שהפירסום הטוב ביותר והשיטה המסחרית הטובה ביותר יהיה הספקת שירות טובה והוגנת.

בברכה

חנה ואפרים ישראל
02-6545122, 02-5853056
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה