החזרת מוצר קלה ורגועה |
נושא המחמאה: |
רוטברט טל |
שם/כינוי: |
יום שני 06 פברואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
פייר קניג 20 - ירושלים |
כתובת: |
ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור המחמאה:
כמאמין בגישת "המקל והגזר" לחינוך לשירות טוב בישראל, הריני לקיים גם את צד ה"גזר" במשוואה ולטרוח להחמיא לשירות טוב כאשר אני נתקל בו.
אשתי ואנוכי רכשנו "מזגנית" חימום לחדר השינה שלנו. לאחר התקנתה התגלה שהיא אינה מתאימה לצרכינו (קיווינו למשהו מחמם יותר). החזרנו את המזגנית באריזתה המקורית לסניף ירושלים של מחסני חשמל בו רכשנו אותה. בסניף קיבלו אותנו ללא וויכוחים או שאלות מלבד שאלה לסיבת ההחזרה (אני מניח בכדי שלא יוחזר למלאי מוצר פגום). הסיבה "אינו מתאים לצרכינו" סיפקה אותם לחלוטין ולא נשאלנו שאלות נוספות.
מול נציגת שירות הלקוחות בחנות ביקשנו ביטול החיוב בכרטיס האשראי במקום זיכוי משום שלא היה מוצר חלופי שסיפק את צרכינו, ובקשתנו התקבלה ללא כל ויכוח על ידה. יומיים לאחר מכן כבר ניתן היה לראות באתר האינטרנט של הבנק שלנו שאכן בוטל החיוב.
היתה לנו זו הפעם הראשונה שבא פגשנו גישה שירותית נאותה מחברת מוצרי חשמל בישראל, אחרי הרפתקאות לא נעימות עם חברות אחרות!
|
|
|