פרטי המחמאה

בזק בינלאומי

אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
שירות כון, נבון, יעיל ומהיר נושא המחמאה:
אופיר עדי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור המחמאה:
לפני כשנתיים ביקשתי לבטל את מנוי האינטרנט שהיה בבזק בנ"ל הנציג שדיבר איתי אישר את בקשת הניתוק שלי אך בפועל לא ניתק אלא "הקפיא" את המנוי לשלושה חודשים שבתומם המנוי הופשר וחוייבתי במשך כשנתיים במאה שקלים כל חודש, כאשר עשיתי סדר בחשבונותי וגיליתי חייובים אלו מיהרתי לפנות לשירות הלקוחות על מנת לנתק את המנוי מיידית וקבל את כספי חזרה, ברמת השירות על מנהליו השירות היה איטי, מסורבל, אטום ואדיש. אולם עם קצת עקשנות ודרכים לא דרכים הגעתי למחלקת פניות הציבור שנתנה מענה הולם, מהיר, יעיל והכל עם חיוך שנותן הרגשה טובה ובודאי משאיר דלת פתוחה לחזור בתור לקוח ביום מן הימים.
המון תודה לגברת ליטל מפניות הציבור על הטיפול בפנייה ויישר כוח, כן יירבו כמוך בחברות גדולות ומסואבות כפי שצמחו כאן בשנים האחרונות.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה