הבנה ורצון לעזור |
נושא המחמאה: |
רון יונתן |
שם/כינוי: |
יום שני 08 ספטמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חיפה - הדר |
סניף חברה: |
תיאור המחמאה:
תודה,תודה,תודה לאנשי ומנהל סניף "טרקלין חשמל" חיפה/הדר שהחליפו לי שעון רדיו "סוני" שנקנה בסניף אחר.המנהל התנצל ואמר שאין לו את האריזה המקורית ובנוסף עלי להוסיף 7 ש"ח(רק בשביל הפרוטוקול) אך כל זאת מתגמד לעומת הביוקרטיה של שירות לקוחות "ישפאר" ואוזלת ידן של המוקדניות בשירות זה.אתם שם ב"ישפאר" תתעוררו אחרת הלקוחות יעזבו אתכם(ולא בגלל המוצרים הטובים) ויעדיפו את המתחרים.
"טרקלין חשמל" חיפה/הדר כדאי להיות לקוח שלכם....
בברכה,
יונתן רון
050-7654346.
|
|
|