טיפול מסור של מנהל סניף ביג קסטינה |
נושא המחמאה: |
יום חמישי 26 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
ביג קסטינה |
סניף חברה: |
תיאור המחמאה:
רכשנו תנור משולב מטרקלין חשמל סניף ביג-קסטינה לאחר מס ימים הגיע התנור וכשפתחנו את האריזה גילנו שהתנור נפגע בהובלה. פנינו למנהל הסניף יובל וייס והראנו לו צילומים של הפגמים בתנור.הוא הרגיע אותנו שהוא יטפל מיידית בבעיה ואכן לאחר מס ימים קיבלנו תנור חדש.ציון לשבח ליובל וייס על השירות המדהים שלצערי נדיר בימינו.
|
|
|