שירות של עידן 2010 |
נושא המחמאה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור המחמאה:
לאור כל התלונות הרשו לי לחלקו עימכם את הרגשתי כלפי שירות תדיראן אמפא ז"ל,להיום אמפא מוצרי צריכה שתחיה.מתברר כי יש כניראה מנהלת מוקד/חברה/בלעם או אני לא יודעת מה שיודעים לגרום לחברה לתת שירות טוב.החל מהמוקדנים וכלה במנהלים שמזדהים כמנהלי מוקד שירות.מדובר באנשים תרבותיים(שלא מנתקים טל')מיקצועיים, שיודעים תמיד לתת תשובה גם עם התשובה לא הייתה ניחראת לי.אני בכוונה לא מעוניינת להוסיף את כלקוחה התשובה שלהם לא המצא חן בעניי מאחר ולא הסכמנו. אך מתברר כי אכן החברה צדקה ואני טעיתי.ומכאן הבושה להזדהות.רק שתדעו שגם עם הם צודקים הם מציעים ללקוח את הנשמה כי אחרי הכל הוא הלקוח וזה..אף חברה אחרת לא יודעת לתת או לפחות לא אצלי. אובת אתכם.ד.
|
|
|