פרטי המחמאה

בנק לאומי

בנקים

בנקים וכרטיסי אשראי

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה בנק לאומישעות פתיחה בנק לאומי המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
שירות ענייני ומכל הלב של אחראית מוקד בלאומי קארד נושא המחמאה:
‏יום ראשון ‏10 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור המחמאה:
החודש נתקלתי בבעיה בחיוב כרטיס האשראי שלי, התקשרתי אל שירות הלקוחות אך המוקדנית לא יכלה לעזור לי במיוחד, כשביקשתי את האחראי העבירה אותי אל האחראית הילה עבדו אשר באופן ענייני ושובה לב הבטיחה לתקן את הנזק שנגרם.למחרת התקשרה שוב על מנת שנוכל לעשות שיחת וועדה עם הבנק שלי ושוב וידאה יום לאחר מכן שהכל בסדר ושב אל מקומו בשלום.
שירות כזה עוד לא ראיתי מעולם בחברות כה גדולות ואני מקווה שהחברה מעריכה את פועלה כי ללא ספק הילה היא פרסום טוב לאיך שירות אמיתי צריך להיות.אני אסירת תודה ומקווה שתתקדם הלאה ותצליחץ ללא ספק מגיע לה.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה