פרטי המחמאה

הדרן כרטיסים

משרדי כרטיסים

קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
שרות אדיב במיוחד בקופת כרטיסים נושא המחמאה:
‏יום חמישי ‏31 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור המחמאה:
בתי וחברתה הגיעו למשרדי קופת הדרן בקיסריה ולתדהמתם גילו שהכרטיסים אותם הזמינו לא היו בקופה. העומס על המשרדים היה רב, המחשבים נפלו וקשה היה להעלות את האינפורמציה אך גם כשהיא עלתה לא נמצאה ההזמנה שלהם. התסכול היה גדול, המאמץ שהושקע על ידינו בכדי שיגיעו לקיסריה מישוב בגליל היה רב והציפיה למופע הייתה ענקית. למזלינו הרב, בקופה נמצא אדם מדהים בשם ניב קינן שבכל שעות הלחץ הקשות, נתן שרות אדיב בתוך תנאים כמעט בלתי אפשריים... ואנחנו לא היינו היחידים שקיבלו את היחס הרגוע והאדיב מצידו היו שם עוד אנשים. ניב, בסופו של דבר מצא פיתרון ראוי ואיפשר לבנות לראות את ההופעה ובכך מנע מהם אכזבה ותסכול גדולים.
מקווה שירבו אנשים מסוגו
אפי סטולרסקי
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה