אדיבות ופתרון הבעייה לטובת הלקוח |
נושא המחמאה: |
יום שלישי 05 אוגוסט 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חיפה |
סניף חברה: |
תיאור המחמאה:
מסרתי מכשיר סודה סטרים לתיקון לסניף הום סנטר בחיפה.
חיכיתי כחודש לאחר פניות מספר להום סנטר, שירות לקוחות, אשר שם קבלתי תשובה סתמית בנוסח כשהמכשיר יוחזר נתקשר אליך. שאלתי אם אפשר לעקוב אחרי התהליך ותשובתם היתה "לא!"
פניתי לשירות לקוחות של סודה סטרים ודברתי עם גיל טמיר. הוא הבטיח לי לבדוק את העניין ולחזור אלי למחרת. למחרת התקשר והודיע שבדקו את הנושא ומאחר והמכשיר אבד ישלחו לי מכשיר חדש.
כל הכבוד לגיל ולשירות הלקוחות של סודה קלאב אותו הוא מייצג.
|
|
|