טיפול |
נושא המחמאה: |
אזור הדרום |
אזור: |
מתחם ביג |
כתובת: |
תיאור המחמאה:
רכשתי מקרר סמסונג RFG28 מאלמ שהגיע עם מסך מגע לא תקין.
במשך 5 חודשים ניסו מספר פעמים לתת לי שירות ע"י חברת השירותשל סמסונג "אלקטרוניקס פרו" ו"מאור הנגב" בבאר שבע ופשוט לא היו מסונכרנים על מהות התקלה.
במשך 5 חודשים המקרר שלי הקפיא את כל המוצרים מאחר ולא היתה לו שליטה על הטמפרטורה.
לבסוף פניתי לאיציק מסניף אלמ בבאר שבע במתחם ביג ולא עברו שבועיים והצליחו לתקן לי את המקרר.
איציק פשוט לא הניח להם לזלזל בי והשקיע את כל האנרגיה הדרושה כדי שאני (הלקוח שלו) יהיה מרוצה.
איציק תודה על הכל.
|
|
|