פרטי המחמאה

הוניגמן

ביגוד והנעלה

קניות

דף הבית
חזרה לרשימה המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
שירות מעל ומעבר לציפיות נושא המחמאה:
‏יום רביעי ‏13 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קריון סניף חברה:
תיאור המחמאה:
בתאריך 6/9 רכשתי שמלה מחנות הוניגמן ב"גרנד קניון" בחיפה- אגב זו פעם ראשונה שאני קונה ברשת הוניגמן. היום 13/9 עת שהתכוננתי ללבוש את השמלה לראשונה לפתע הבחנתי כי היא לא לטעמי. (קורה). הייתה לי פגישה עם חברה במרכז הקניות "קריון" שבקריות וניגשתי לחנות הוניגמן שבמקום בתקווה שאולי אוכל להחליף את השמלה. מאחר ולא הייתה לי חשבונית קנייה וזה סניף אחר היו לי ספקות לגבי אחוזי ההצלחה שלי בכך!.
נכנסתי לחנות הוניגמן, קיבלו אותי בחיוך, הסברתי כי אין לי חשבונית וציפיתי כבר לאטימות שאני קוראת עליה בתלונות שמופיעות באתר, אך להפתעתי, המוכרת שאלה אותי היכן רכשתי את השמלה ומיד אמרה שיכולה לאתר את החשבונית, לאחר טלפון אחד ו2 דקות המתנה נמסר לי כי איתרו את החשונית ואוכל להחליף את השמלה בכל בגד אחר שאחפוץ בו מהחנות בסכום השמלה כמובן. מאחר ולא היה לי זמן- הוצע לי זיכוי, הזיכוי ניתן בחיוך , ואחת המוכרות -בשם סיגלית אף ציינה בפני שאני יכולה לנצל את הזיכוי גם ברשת TNT שכן הוניגמן וTNT שותפות. הופתעתי לטובה, הייתי בחנות בדיוק 7 דקות וכעת אני יכולה לבחור מוצרים אחרים מהרשת ולא "להתקע" עם שמלה שאני לא רוצה.נותר לי לומר ש-כן ירבו נותני שרות שכאלו, שקודם כל מקשיבים ומחפשים פיתרון גם אם הפתרון דורש מעט מאמץ. המון תודה, ללא ספק אמשיך לקנות ברשת זו! אבקש להעביר למנהלי סניף קריון- מאחר ואני זוכרת רק את שמה של המוכרת סיגלית-שכן היא חתמה על הזיכוי אני רוצה לציין שכל המוכרות שהיו בחנות 4 במספר היו נהדרות!
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה