ניופאן נתנו לי שירות מעולה והוגן |
נושא המחמאה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור המחמאה:
מכשיר צורב DVD שנרכש בדיוטי פרי באוגוסט 2007 עם אחריות ל-3 שנים התקלקל אחרי שנה וחצי. המכשיר הוחלף במכשיר חדש זהה.
אחרי עוד שנה, ובסמוך לתום תקופת האחריות - גם המכשיר החדש התקלקל (אותה תקלה).
מסרתי לניופאן לתיקון אבל אחרי שבוע התקשרו אלי ואמרו שאי אפשר לתקן ושהם יותר כבר לא מביאים מכשירים כאלה.
רצו לתת לי זיכוי אבל מה לעשות, אני צריך צורב DVD שהם לא מביאים. לא הסכמתי לזיכוי ואז בלי להתווכח בכלל הם בקשו את הפרטים שלי ותוך שבועיים קבלתי שיק בדואר על הסכום המלא ששילמתי עבור המכשיר הלא תקין.
מגיע לניופאן שאפו על השירות המעולה
ובקניות הבאות אני תמיד אעדיף מוצרים שניופאן נותנת להם אחריות.
|
|
|