שרות לקוחות |
נושא המחמאה: |
יום שלישי 02 ינואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור המחמאה:
קניתי רכב חדש ונשרפה לי נורה קידמית ראשית. לא קיבלתי את ספר הרכב ולא ניתן להחליף נורה בלי לפרק חצי רכב לפחות כך היה נראה.צלצלתי לחברה והפקידה שענתה לי, לא רק שעדכנה את הפרטים של בתוכנה שלהםי,אלא ביקשה את מספר הפקס שלי..הלכה וצילמה את הדפים הרצויים לי ופיקססה לי אותם. את הספר של הרכב קיבלתי לאחר ימים מספר בדואר. הכל תוך כדי אדיבות ונימוס. ככה צריך להתייחס, זה שירות.כל הכבוד
|
|
|