טיפול רציני ושירות מעולה |
נושא המחמאה: |
יום ראשון 05 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חיפה- מלון דן פנורמה |
כתובת: |
תיאור המחמאה:
בתאריך 5.8.07 התארחתי במלון דן פנורמה בחיפה, נכנסתי לחדר והיה חדר עם ריח לא טוב, ביקשתי שיחליפו לי את החדר ולא הסכימו, כי אין חדרים פנויים. באותו יום התחלתי אני והמשפחה להקיא, והעדפתי ללכת לישון בבית. האמתי התאכזבתי קשות. התלוננתי למנכ"ל המלון יום אחרי זה , הבטיח לעזור ובאמת הבטיח להחזיר לי את הכסף , כי לא שהיתי שם. בקטע הזה רואים שהמנכ"ל דורון בא לקראת הלקוח. כל הכבוד על ההבנה והשירות!!!
|
|
|