פרטי תלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת תלונות מעניינות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחברים על התלונההמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור הדרום איזור:
ניופאן שם בית העסק:
התקנת תנור בילט אין נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏02 ‏נובמבר ‏2004 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הגיע טכנאי מטעם החברה להתקין. לאחר שסיים ראיתי בחוברת שלא התקין לפי ההוראות. התלוננתי, הבטיחו שיחזרו אליי מספר פעמים, גם מתל-אביב מהמשרד הראשי וכלום. חשבתי שזה שירות איכותי, אבל אפילו הטכנאים שלהם מסתבר, לא מתקינים על-פי הוראות היצרן. ויש לי הוכחות לכול דבר.
אולי נזק לארונות מטבח סוג הנזק :
הגעה של טכנאי נוסף ותיקון ההתקנה, או אחריות אם יקר פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, קשרי לקוחות שם ותפקיד:
בביקור טכנאי מטעמנו בבית הלקוח, מיום 5/8/04, נמצא כי פתח הגומחא (במטבח) אינו מתאים להתקנת התנור (קטן מדי). על לכן, נתבקש הלקוח להזמין נגר מטעמו, אשר יבצע שינוי בפתח הגומחא הקיים, ולאחריו יישלח בשנית טכנאי. נציגינו השאירו ללקוח מס' הודעות בכדי לברר עמו האם בוצע השינוי, בכדי לתאם עבורו להתקנת התנור על ידי טכנאי מטעמנו. תגובה:
עם קבלת פנייתו של הלקוח ביום 2/11/05, תואם עבורו מועד לביקור טכנאי מטעמנו. בביקורו מיום 6/11/05, נמצא כי התנור כבר הותקן, שלא על ידי טכנאי מטעמנו, ונמצא בשימושו השוטף של הלקוח. אנו מאחלים ללקוח המשך הנאה מהמוצר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה