פרטי תלונה

תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימת תלונות מעניינות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחברים על התלונההמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיתונים מגזר:
אזור ירושלים איזור:
מנויים ידיעות אחרונות שם בית העסק:
חייבו אותנו בתשלום למרות שהחזרנו את המנוי אחרי יום. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ערב אחד הגיעו שני בחורים בשם ברק ואיתי לביתנו והחתימו אותנו על מנוי לידיעות אחרונות, כשהם מציעים לנו בנוסף לעיתון מלא מתנות (מנוי בענק הוידאו, כרטיס גולדינר ועוד ועוד). את העיתון לא ממש רצינו, אבל בגלל המתנות שהציעו לנו שוכנענו לחתום על המנוי. למחרת ביררנו על המתנות שנתנו לנו והסתבר שהבחורים פשוט שיקרו לנו - אין ברשימת המסעדות מסעדות באיזור המגורים שלנו, בודאי לא המסעדות שהם אמרו לנו, וכן לא מדובר בכלל על ההנחות שהם הציגו לנו, רשת הוידאו אינה באזור המגורים שלנו בכלל, למרות שהם הבטיחו לנו שיש בשכונה שלנו חנות ועוד ועוד. מיד הלכנו לאיתי, מנהל המנויים בקניון מלחה בירושלים, וביטלנו את המנוי וכמובן שהחזרנו לו גם את כל כרטיסי המתנות. אחרי מלא טלפונים עם מחלקת המנויים הסכימו לבסוף לבטל לנו את המנוי ואף התנצלנו בפנינו, אלא שכעבור יותר מחודש נדהמנו למצוא חיוב בכרטיס האשראי שלנו. לאחר בירור טלפוני נראה כי החיוב הוא בגין המתנות שביקשנו לבטל והחזרנו ביום ביטול המנוי!!! בקיצור עבדו עלינו ומשקרים בלי להניד עפעף! מיותר לציין שלא עשינו כל שימוש במתנות הנ"ל וכמובן שלא קיבלנו אף עיתון לבית.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת שימשי, אחראית פני שם ותפקיד:
גב' גליקמן שלום רב, בהמשך לשיחתנו הטלפונית, ברצוני להתנצל על הטעות ועל אי הנוחות שנגרמה בגינה. חשוב לי להבהיר כי "ידיעות מנויים" משקיעה מאמצים רבים במתן השירות הטוב ביותר לקהל לקוחותיה, ובכלל זאת כמובן שאנו מקפידים על מסירת מידע מדוייק מכלל נציגינו. בהתאם לבקשתך אעמוד מולך בקשר בהמשך על מנת לטפל בפנייתך לשביעות רצונך המלאה. תגובה:
ראו תשובתי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה