פרטי תלונה

תלונות רשות שדות התעופה

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת תלונות מעניינות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחברים על התלונההמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
רשות שדות התעופה שם בית העסק:
אכזבה מנתב"ג 2000 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באוקטובר 2005 ליוויתי את אחי יחד עם אימי ובני התינוק בהגיענו לשדה הלכנו לאיבוד במטרה להגיע לטיסות יוצאות, כל נושא השילוט הוא מתחת לכל ביקורת הלכנו הלוך ושוב במטרה למצוא את המקום, מצאנו מדרגות נעות שאי אפשר עם עגלות והיינו עם 3 מזוודות ועגלת תינוק, לקח לנו כ 20 דקות למצוא את המעליות,
לאחר מכן שתינו קפה (ואני לא מדברת על המחירים השערורייתים של מחירי הכיבוד) רציתי ללכת להתפנות, בשירותים הקרובים לקפיטריה היה שלט שמנקים ונא לפנות לשירותים הסמוכים, הלכתי לשם וגם שם להפתעתי ניקו ושלוח אותי לשירותים הסמוכים.
הכוונה ברורה לטיסות יוצאות, לשים לב שלא מנקים את כ פתרון נדרש :

רשות שדות התעופה שירות לקוחות

, תגובה:
תלמה שמיר האחראית לטיפ שם ותפקיד:
לא ברור מהפניה היכן התחילו את דרכם. בקצרה: במגרש החניה יש שילוט הכוונה ברור לכיוון טיסות יוצאות. בכניסה לאולם מקבלי הפנים (G), מייד בכניסה יש שילוט ברור ומואר מעל כל כניסה, המכוון לטיסות היוצאות ולמעליות. לא מזמן ערכתי סיור וראיתי בעיניו של המבקר את נושא ההתמצאות בטרמינל. לא מצאתי בעיה. בנוסף, קיים שלט גדול בין המדרגות הנעות, בו מפורטים כל השירותים בקומות השונות. לא מזמן הוספנו שילוט "ענק" מעל המדרגות הנעות, המכוון אל הקומות העליונות והמפרט מה נמצא בכל קומה. הנהלת רשות שדות התעופה עשתה רבות מאז פתיחת הטרמינל על מנת שהנוסעים יתמצאו. במקרה "הגרוע" קיימים דלפקי מודיעין בהם ניתן לבקש הכוונה. לסיכום, לא נראה לי כי כיום קשה להתמצא בטרמינל, ההכוונה אל הטיסות היוצאות ברורה ביותר. תגובה:
עניין השירותים,יועבר לתשומת ליבו של מנהל הטרמינל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה