פרטי תלונה

תלונות אוטו דיפו (Auto Depot)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת תלונות מעניינות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחברים על התלונההמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
אוטו דיפו (Auto Depot) שם בית העסק:
רחוב בן גוריון 9 רמת גן כתובת:
שירות לקוי ביותר נושא התלונה:
אביטל אסנת שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏22 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי ווישרים בעלות של 134 ש"ח, עלות זו כוללת גם התקנה. זמן ההתקנה לקח כשעה, בהחלט זמן לא סביר. לאחר צאתי משם הבחנתי שהמגב לא הותקן כמו שצריך הוא היה משוחרר ועשה הרבה רעש. חזרתי לשם יומיים אחרי עם הקבלה המקורית אחד העובדים אשר קיבל אותי טען שאני שקרנית והווישר הזה לא נרכש אצלהם ובכלל זהו ווישר אשר מתאים לרכבי BMW לא פיגו 206. האשמה חמורה זו הכעיסה אותי דרשתי לדבר עם המנהל הוא הודה שאכן נעשתה טעות התקין לי את הווישר המתאים אך מה לגבי פיצוי ולמה לא קיבלתי החזר כספי שילמתי על ווישר יקר יותר שמתאים לסוג רכב אחר אני צריכה לקבל החזר כספי ופיצוי על עוגמת הנפש, הואשמתי בשקר ולא קיבלתי התנצלות .
מדובר באוטו דיפו - סניף רמת גן רחוב בן גוריון 9
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי , הנזק הוא גם של עלבון ועוגמת נפש פתרון נדרש :

אוטו דיפו (Auto Depot) שירות לקוחות

, תגובה:
מיכל - רכזת פניות הציב שם ותפקיד:
נערכה בדיקה ואכן נפלה טעות בסוג המגבים שסופקו ללקוחה. טעות שאנו מצטערים שקרתה. תגובה:
הלקוחה הוזמנה לסניף לאחר תאום עם מנהל הסניף. הלקוחה תקבל את הפרש המחיר בין שני סוגי המגבים. הלקוחה תקבל פיצוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה