פרטי תלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימת תלונות מעניינות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחברים על התלונההמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיתונים מגזר:
אזור השרון איזור:
מעריב שם בית העסק:
פניה למחלקת שירות הלקוחות של עיתון מעריב נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בכל פעם שאני מנסה לפנות למחלקת שירות הלקוחות של עיתון "מעריב" אם בגלל הצורך לדווח על אי הגעת העיתון בזמן ואם על מנת לחדש את המנוי אני נתקלת בזמן המתנה ממושך מאוד מאוד ומתיאשת, בתקליט שירות הלקוחות מציינים שניתן לפנות גם דרך אתר השירות של מעריב ואכן פניתי דרכו פעמיים ולא קיבלתי תשובה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להפסיק את המנוי של העיתון אך אינני יכולה לעשות זאת פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
רויטל עמית-רז, מנהלת מ שם ותפקיד:
שלום רב, אני מודה לכם על פנייתכם. ראשית חשוב לציין כי "מעריב מנויים" רואה במתן שירות טוב ללקוחותיה ערך עליון. אנו עושים כל שביכולתנו להענות לפניות המנויים במהירות וביעילות. בהמשך לשיחתי עם אורית אני מבקשת לעדכנכם כי פנייתה טופלה לשביעות רצונה, ואני מודה לה על ההערות וההארות. מחלקת השירות עומדת לשרות המנויים בכל פניה בטלפון 9638500-03 או 5575*, וכן תגובה:
בכתובת אתר המנויים http://sherut.maariv.co.il בברכה, רויטל עמית-רז, מנהלת מוקד השירות "מעריב מנויים" פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה