פרטי תלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת תלונות מעניינות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחברים על התלונההמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור הדרום איזור:
Orange (אורנג') שם בית העסק:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
גזענות ,השפלה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9.2.2011 נגרם לי עוול ,השפלה ,מועקה, צער, עלבון אני לא יודע איך לתאר זאת.
אני עכשיו בתחילת מאבק נגד אותו מנהל בחברת אורנג' שהשפיל אותי מול כל הציבור ששם אם הוא רצה שאני לא אגיע לשם הוא השיג את המטרה שלו אני לא אגיע לשם יותר .
ששוטר מוציא אותך ממרכז שירות כיאלו שאתה איזה פושע או מופרע מהרחוב ככה אני הרגשתי אתמול אני מרגיש מאוד מושפל .
לא קיבלתי שירות אני עדין לא מבין למה ? אני שואל את עצמי כל פעם מה עשיתי לא בסדר אולי המתנתי בסלנות כדי שיתן לי שירות אולי כי אני שחור ! אני לא מבין !
אני מאוכזב מאוד שמנהל ברשת אורנג' עושה אותך פושע . השוטר שבא למקום הוא אמר בעצמו שהוא לא יודע למה הוא הזמין שוטר .
אני מתבייש באמת מתבייש , אני אתיופי ולא נתקלתי אף פעם בחיים שלי במשך 22 שנים מגזענות ואתמול ככה הרגשתי מושפל לא שווה רמה נמוכה אני לא יכול לתאר כמה שהייתי מושפל אני לא יכול לתאר !
אני מתבייש בעצמי מאוד מתבייש!
ואתמול דיברה איתי מנהלת בשירות ההטלפוני והיא אומרת שהיא מבינה ויודעת מה עבר עליי ומה אני מרגיש ...
אני לא מאמינה והיא לא מרגישה מה שאני הרגשתי אתמול .
היא לא הייתה שם אותה לא הוציא שוטר, כיאלו שוטר מוציא פושע שכל האנשים מסתכלים עלייך כיאלו אתה פושע, אותה לא השפילו ככה אותי כן השפילו ויותר גרוע מכל שבאתי עם חבר הוא צבע אור שונה משלי אותו קיבלנו אותי לא למה בגלל שאני שחור והוא לבן ממש שבר אותי הרגע הזה אני מרגיש מושפל מאוד מאוד מאוד.
אני לא מתכוון לשבת בבית להרגיש ככה אני יוצא למאבק הזה בכל הכוח זה המטרה שלי כרגע בחיים לא מעניין אותי כלום אני לא מוכן לוותר אני רוצה לשבת עם המנהלים הבכירים של החברה אני לא מוכן לוותר על ההשפלה הזאת .
כבר עיתוני אחד דיבר איתי היום וקבענו פגישה לשבוע הבא
אני לא מוכן לוותר
פתחנו כמה חברים בפייסבוק קבוצות נגד מנהלי או נצגי שירות עשו ככה או משהו דומה או כל דבר אחר אנחנו נהיה קבוצה גדולה שלא נוותר לשם חברה או מישהו שעובד בה להתנהג ככה !
אנחנו אומרים די ! לא נוותר ולא נרפה עד היעד שלנו!
גזענות סוג הנזק :
פיתורים למנהל שיחות חינם ואף פיצוי כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה