פרטי תלונה

תלונות שירות פלוס

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת תלונות מעניינות גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחברים על התלונההמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור תל אביב איזור:
שירות פלוס שם בית העסק:
הנדון: תלונה חמורה על עבודת טכנאי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלשום התקלקלה מכונת הכביסה שלי והצביעה על תקלה המחייבת קריאת שרות. אתמול התקשרתי והזמנתי שרות להיום.
היום יום חמישי 7/4/11 ביקר בביתי טכנאי עבור תיקון מכונת הכביסה מסוג whirpool.
להלן חווייתי המפורטת מביקור הטכנאי ובצידה תלונה חמורה.

הטכנאי הגיא בשעה 13:30. סובב את כפתור ברירת התוכניות וטען שהכפתור רופף הולך להשבר, ולכן צריך להחליף את מחשב המכונה. זאת למרות שעד כה לא היו שום בעיות עם כפתור ההפעלה הוא עבד בשעת ההגעה של הטכנאי והטנאי ראה זאת. וכן למרות שנאמר לו בברור שהבעיה היא אחרת.
הטכנאי טען שהבעיה הינה רק במחשב ובכפתור שנית ומכיוון שאין לו את זה במלאי הוא ילך ויבוא בפעם אחרת עם הלוח.

לאחר הפצרות לבדוק את המכונה בכל זאת - הטכנאי השתכנע ופתח את המכונה. בפתיחת המכונה הוא אכן גילה גרב ש'ברחה' מהתוף וגרמה לתקלה, ואולם תוך כדי פתרון הבעיה הוא שיחק בפנל ובלוח הבקרה וכן בפתור ההפעלה תוך שהוא לכאורה מנסה לתקנו.

לאחר סגירת המכונה - המכונה עבדה כולל כפתור ההפעלה וברירת התוכניות, ואולם כדי ל'הוכיח' לי שכפתור ההפעלה לא טוב הוא סובב אותו בחזקה ונענע אותו עד כדי שבירתו. שניה לאחר מכן כפתור ההפעלה לא תפקד יותר.
הטכנאי אמר כי הוא תיקן את התקלה ואולם נוצרה תקלה חדש בכפתור ההפעלה ובכל הפנל ולכן עליו לבוא שוב ולחייב אותי על החלק הזה.
אמרתי כי אני לא מוכן לשלם על השירות מכיוון שהמכונה לא תוקנה אלא להיפך ניזוקה יותר מפעולתיו לאחר משפט זה הטכנאי איים ואמר כי מחובתי לשלם.
שילמתי 190 ש"ח - על מכונה שהוזקה עוד יותר.

בשורה התחתונה - הגיע טכנאי מוסמך של חברתכם. קלקל במו ידיו (ונראה כי אף בזדון, על מנת לקבל עוד קריאת שרות!!!!)
והשאיר אותי עם מכונת כביסה מקולקלת בצורה הרבה יותר גרועה ויקרה מאשר לפני הקריאה אליכם!

לאחר עזיבתו של הטכנאי התקשרתי 3-4 פעמים לשרות ואולם לאחר חצי שעה המתנה התייאשתי וכתבתי מכתב זה.
התוצאה היא, מכונה לא עובדת במשך 4-5 ימים! תשלום של כ400-500 ש"ח עבור תקלה שלא הייתה. נזק של איבוד שעות עבודה יקרות מאוד שלי. ואי אמון מוחלט בשרות שלכם ובמוצרים אותם אתם מייצגים.
כספי סוג הנזק :
החלפת מכונה פתרון נדרש :

שירות פלוס שירות לקוחות

, תגובה:
מאירה, אחראית שימור לק שם ותפקיד:
נערכה שיחה מול הלקוח וכן שיחת בירור עם הטכנאי שביקר אצל הלקוח. הפנל של המכונה היה שבור למחצה בעת הגעת הטכנאי והיה צורך בכל מקרה להחליפו. התקלה עצמה נפתרה והמכונה תקינה (למעט הפנל). תגובה:
הוצע ללקוח החלפה של הפנל במחיר הנחה משמעותי וזאת על מנת לסיים את המקרה לשביעות רצונו. אנו ממתינים לתשובת הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה