תיאור הבעיה:
התקשרתי בטלפון להזמנת 2 טלפונים לילדי במסגרת מבצע שבו הוצעו מגוון מכשירים.היססתי לסגור עיסקא כי לא הצלחתי להשיג את ילדי ולתאם עימם את הדגם המועדף. המוקדנית הרגיעה אותי כי היות ומדובר בעיסקא טלפונית יש לרשותי 10 ימים לשנויים, העיקר שאסגור כרגע דגם כלשהו ושאשמור את האריזות המקוריות. השתכנעתי וסגרתי העיסקא.
כפי שחששתי, ילדי אמרו לי שברצונם בדגם אחר. כשהתפניתי כעבור יומיים ליסוע לתחנת השרות לביצוע ההחלפה, הרמתי טלפון למוקד (כפי שנאמר לי לעשות), כדי לברר איזה דגמים נשארו, אמרו לי שכל החלפה תבוצע במחיר מלא כי המבצע הסתיים...כל מאמצי השיכנוע לא עזרו כולל שיחה עם אחראי המשמרת.
אודה על עזרתכם, כי לי כבר אין עם מי לדבר, וברור לגמרי שלא הייתי מבצע עיסקא זו ללא אפשרות ההחלפה.
|