תלונות רנואר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה רנוארשעות פתיחה רנואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
רנואר שם בית העסק:
התחמקות בזיונית בדרך שפלה ביותר מנתינת פרס לזוכה כחוק ! נושא התלונה:
לנקרי עידן שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏30 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריך 30/10/2005 נכנסתי לאתר WWW.WALLA.CO.IL
שם הופיע לי פרסומות מצד שמאל עם אפשרות לשחק מול מורן אטיאס
ואפשר לזכות ב500 ש"ח !!!
נכנסתי לאתר, והייתי צריך לנחש היכן נמצא ה"אס". (אס זוכה, קינג בוכה).
להפתעתי הרבה, וגם לשימחתי באותה העת, זכיתי, והיה רשום לי למלא את הפרטים, ומזל טוב שזכיתי ב 500 ש"ח למימוש זכייה ברשת רנואר !!
כמובן שמילאתי את הפרטים, וכעבור כמה זמן שלחו לי מייל מהכתובת:
[email protected]
לכתובת
[email protected]
בצירוף הדבר הבא:
http://80.179.136.4/gi/clients/renuargame/win.jpg

וברכות על זכייתי ב500 ש"ח.

שמחתי מאד והתלהבתי שסוף כל סוף אני זוכה במשהו !!

כעבור 5 ימים ראיתי שלא יוצרים איתי קשר ושלחתי מייל בחזרה כדקלמן:
"תודה רבה...
כמה זמן לוקח עד שהנציג יוצר איתי קשר?"

החברה החזירה לי :
"שלום עידן,

כל שמות הזוכים קיימים במערכת, וזכייתם תועבר אליהם בימים הקרובים.

אנא התאזר בסבלנות.

יום טוב,

שירות הלקוחות – אופנת רנואר"

- שימו לב שהם כבר יודעים את שמי הפרטי... !!! והמייל ממשיך להישלח מהכתובת שלהם.. !!!

החזרתי להם בתאריך 10 בנוב' :
"תודה רבה

מקווה שתחזרו אליי בהקדם האפשרי

בדיוק ראיתי שקיים רנואר לגברים באזור מגוריי

תודה מראש"

ושוב ב13 בנוב:
"שלום רב

אני עדיין מחכה לתשובה, כמה זמן לוקח כל העניין?

תודה מראש"

ואז הם החזירו לי ב14 בנוב את ההודעה הבאה שגרמה לי להמון עוגמת נפש וחרפה !!!! :
"
הפנייה אל הלקוחות הזוכים לא נעשתה כלל באמצעות המייל בשום שלב של המבצע.

אנחנו לא מכירים את הודעת המייל שקיבלת, והיא לא יצאה ממשרדי החברה.

צר לנו, אך אינך מופיע ברשימת הזוכים.

יום טוב,

שירות הלקוחות

אופנת רנואר
"
החזרתי להם באותו הרגע את המייל הבא:
"
אני מקווה מאד בשבילי ובשבילכם, שמה שכרגע רשמתם לי פה
הינה לא אחרת מאשר בדיחה גרועה ביותר...

מצ"ב המכתב ששלחתם לי (בתחתית המכתב, להלן המכתב הראשון שנשלח לי לאחר הזכייה)
כמו כן הוא נשלח מהכתובת [email protected]
מיד לאחר שזכיתי בקלף ה"אס" במשחק לכאורה מול מורן אטיאס!

אבקשכם לא לנסות להתחמק ממימוש הזכייה שהובטחה לי,
ולא להיגרר לפרובוקציות, ולתביעות קטנות, ולפירסום שלילי על הולכת שולל הלקוח (!!)..

המכתב נשלח על ידכם, בצרוף ברכות על הזכייה ב500, עם לוגו של החברה, ומשרת דואר אלקטרוני השייך לחברה...

מחכה לתשובה בהקדם האפשרי..

שוב, אבקש לא להיגרר לידי ביזיון ! אתם בהחלט לא חנות בשוק, אתם רשת ארצית, תכבדו את עצמכם.

תודה מראש

בברכה
עידן לנקרי
"

זהו, עד כאן הקשר שלי עם חברת "רנואר".
באמת שאני זועם על החברה ואין עם מי לדבר !!!!

מקווה שתעזרו לי..
תודה מראש
עלבון, והולכת שולל !! סוג הנזק :
זכייתי המלאה ב500 ש"ח + התנצלות !! פתרון נדרש :

רנואר שירות לקוחות

, תגובה:
שנהב פרץ- מנהלת שירות שם ותפקיד:
אנו מתנצלים מעומק הלב על הרגשתו של הלקוח, ונשמח להעניק לו את זכייתו אם אכן זכה. חשוב לציין כי חברת האינטרנט שניהלה עבורנו את המבצע העבירה לנו רשימה של 18 זוכים, ועידן לא הופיע בה. ידענו את שמו משום שמן הסתם שמו כתוב כ"שם השולח" במייל שהוא כתב אלינו...). אין לנו כל רצון או כוונה להונות את קהל לקוחותינו. שמה של החברה הולך לפניה כאשר מדובר באמינות ובשירות. תגובה:
אנו מעוניינים להעביר את המייל שקיבל לאימות מול חברת האינטרנט שתיפעלה את המשחק ולהעניק לו את הזכייה. אנא התאזר בסבלנות, ובסיום הבדיקה ניצור עימך קשר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה