תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור ירושלים איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
עמק זבולון 10, מודיעין כתובת:
המתנה ממושכת בטלפון למענה בדבר תקלה בצפייה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏25 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 25 ביוני 14' אירעה תקלת צפייה בטלויזיה בבית. התקשרתי לשרות הלקוחות של הוט ורק אחרי 50 דקות של המתנה, ענה נציג שרות. לאחר שהסברתי לו על התקלה, הוא העביר אותי לטכנאי והטכנאי הדריך אותי איך לתקן את התקלה, אך כשזה לא עזר, הטכנאי ניתק לי את הטלפון ונשארתי ללא מענה.
התקשרתי היום (26 ביוני 14') וגם המתנתי במשך 50 דקות למענה מנציג שרות, ושזה סוף סוף ענה מיד נותקה השיחה על-ידו. התקשרתי בשנית והמתנתי למענה למעלה מ 40 דקות וכשענה נציג השרות והסברתי לו את הבעיה, הוא העביר אותי לטכנאי שגם לו המתנתי למעלה מחצי שעה.אם אסכם את זמן ההמתנה שלי ביומיים האחרונים איתכם, זה מסתכם בשעתיים!!! לכל הדעות מדובר בזמן ארוך מאד.
"השרות" שאני קיבלתי ומקבל מכם הוא מזלזל וגובל בפגיעה בכבוד האדם ובהשפלה.
בסיסמאות שלכם: "לקוח יקר"/"לקוח נכבד"... אלה אמירות צבועות ואמירות סרק.
הנני לקוח ותיק ומשלם במיטב כספי לשרות הקלוקל שאתם נותנים המאלץ אותי לחשוב ולהרהר בשנית אם להמשיך התקשרות עמכם.
אציין, כי התקלה לא תוקנה והטלויזיה שלי מושבתת ל- 5 ימים עד לבוא הטכנאי שנקבע ליום שני ה - 30 ביוני.

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב, פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום. בברכה, מחלקת פניות הציבור, HOT תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה