תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור ירושלים איזור:
אגד (Egged) שם בית העסק:
פגיעה פיזית כתוצאה מנסיעה לא זהירה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.7 14 הבן שלי עלה על קו 65 בשעה 7.25 בפיסגת זאב לכיוון קרית משה.
הנהג נסע בצורה מאוד לא זהירה ונאלץ לעשות עצירה פתאומית שגרמה לנפילתו של בני שגררה חתך רציני באוזן שהצריך פינוי לבי"ח ותפרים.
לצערי,הנהג המשיך בנסיעה כאילו כלום לא קרה וילדי נאלץ להמשיך בנסיעה כשהוא מדמם ומפוחד. אני נאלצתי להגיע אליו במהירות במונית ולהפסיד ימי עבודה כדי לשמור עליו.כתוצאה מהבהלה גם אני הרגשתי מאוד לא טוב מספר ימים. אודה לטיפולכם בנושא
כספי,פיזי ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מיכאל אוחנה נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
הרינו מאשרים את קבלת פנייתך ואנו מצרים על המתואר בה. "אגד" מייחסת לנושא הבטיחות חשיבות רבה ביותר ואינה מתפשרת על נהיגה שאינה מקצועית. לפיכך, מקדישה "אגד" משאבים רבים כדי לאכוף על נהגינו את השמירה על חוקי התנועה והבטיחות. בפנייתך תואר אירוע אשר איננו מקלים ראש בחומרתו ולכן העברנו את פנייתך לבדיקה יסודית במחלקת הבטיחות של "אגד". אנו סמוכים ובטוחים כי ייעשה כל מאמץ להפיק את הלקחים הדרושים על מנת שמקרה זה לא יישנה. כמו כן, העברנו את הפנייה למחלקת הביטוח של "אגד", שהיא האחראית הבלעדית לטיפול בנושאי פגיעה בגוף או ברכוש. לפיכך, עליך לפנות לנציגיה ישירות בטלפון 02-53049056 או בפקס 02-5302776 כדי לייעל את הטיפול בפנייתך, אנו ממליצים לך להעביר למחלקת הביטוח כל אסמכתא רלוונטית למקרה כמו כרטיסי נסיעה, קבלות, אישורים וכיוצא באלה. בכל דרישה נוספת בנוגע לאירוע זה, עליך להמשיך ולפנות אליהם ישירות. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה