תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברות מגזר:
אזור הדרום איזור:
עסקה טובה שם בית העסק:
שרות גרוע ביותר< נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש ביקשתי לרכוש מס מוצרים בהנחה עלות כול מוצר זה 50 שח הנציג אישר לי את זה ולאחר דין ודברים רציתי להצטרף למועדון שלהם והנציג בתמורה נתן לי את המוצרים ללא עלות לאחר שראיתי את האיכות הירודה מאוד של המוצרים ביקשתי לבטל את המועדון מיותר לציין שנתקלתי בשרות גרוע מעבר בין נציגים ניתוקים עד שלבסוף פנתה אלי גברת מהשימור לקוחות ואמרה לע שעלי להחזיר שניים מהמוצרים סגורים ולשלם על השלישי למרות שבמהלך השיחה קניתי את המוצרים בזול ללא קשר למועדוו וכן דמי ביטול אני לא מבינה על מה אני דורשת לחייב אותי 150 שח על השלושה מוצרים וכן לוותר לי על הדמי ביטול ולבטל במיידי את כרטס המועדון המגוחח הזה
כספי סוג הנזק :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה מנהלת שימור לקוחות שם ותפקיד:
הרכישה בקטלוג מוצרי פרומששים מוגבלת ללקוח מן המנין אחד לכל בית אב. המוצרים שרכשה בעלות משלוח בלבד. לאחר שראתה את המוצרים הלינה כי חסר פריט בחבילה וזה נשלח אליה. כך שתמוה מאד שהלינה על איכות יכלה להתרשם מייד ולא לבקש את המוצר החסר. למרות ובכל זאת אנו מכבדים כל פניה לביטול ונהגנו עימה לפי חוק ובהתאם לנהלי הרכישה המפורסמים בכל עלון. בכבוד רב, יפה תגובה:
סוכם עם הלקוחה להשיב שני מוצרים להנות מהטבה אחת ולהזדכות למעט דמי ביטול . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה