תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור השרון איזור:
מטרופולין שם בית העסק:
הרצליה בן גוריון כתובת:
הרצליה סניף בית העסק:
חופשי חודשי שנעלם מכרטיס הרב קו, ותשלום נסיעות עד לשחזור החופשי חודשי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב1.7.14 הטענתי את כרטיס הרב קו בחופשי חודשי והשתמשתי בו כרגיל כמעט כל החודש עד לכמה ימים האחרונים של החודש פתאום החופשי חודשי נעלם מהכרטיס ונאלצתי לשלם מכיסי לכל כיוון כ-17 שח' כדי להגיע למקום עבודתי. לאחר כשלושה ימים הגעתי למשרד של מטרופלין בהרצליה בתחנה המרכזית, שם שחזרו לי את החופשי חודשי והפנו אותי לשירות לקוחות כדי לתבוע את הכסף שהוצאתי על הנסיעות. צלצלתי לשירות הלקוחות בתחילה נאמר שלא יזכו אותי לאחר שביקשתי מנהל ביקשו את מספר הכרטיס שברשותי ונאמר שיחזרו אליי אולם עבר כ5 ימים ואף אחד לא חזר אבקש שתיצרו איתי קשר בהקדם כדי שאוכל לפקסס את הקבלות עבור הנסיעות ושתחזירו לי את כספי לפני שאפנה הלאה.
כספי סוג הנזק :
החזרת כספי פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי-רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' שושן מוכרת לנו ונתקבלה גם במחלקת פניות הציבור. עם קבלת הפניה רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוחה, ובהתאם לבקשתה הועברה פנייתה לטיפולה של מנהלת פניות הציבור. גב' שושן עודכנה, כי בכדי לבדוק ולטפל בפנייתה היא מתבקשת להעביר אלינו את קבלות הנסיעה. לאחר שגב' שושן תעביר אלינו אל הקבלות והן ייבדקו, נדאג לעדכנה אודות המשך הטיפול בפנייתה. תגובה:
יצירת קשר עם הלקוחה והמשך טיפול בפנייתה בהתאם לקבלות הנסיעה שזו תשלח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה