תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור הדרום איזור:
מטרופולין שם בית העסק:
אי עצירה בתחנה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.8.2014 יום חמישי ,עמדתי לבדי בשעה 15.27 בתחנת האוטובוס בצומת הנגב בכיוון נסיעה לבאר שבע .
נהג קו 58 שהגיע מכיוון ירוחם לבאר שבע לא עצר בתחנה למרות שאותתי לו. הוא עצר במרחק 100 מטר מתחנת האוטובוס הוריד נוסע אחד והסתלק.
לא הספקתי לרשום את מספר האוטובוס,אולם בטוחני שפי מספר הקו השעה והמקום אתם יודעים בוודאות לאתרו.
זוהי חוצפה ולדעתי גם עבירה על חוקי הסעת נוסעים שלה אתם מחויבים לפי החוק
בכבוד רב
ישראל ***

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניות הציבור שם ותפקיד:
על פי תקנות התעבורה, אוטובוסים ציבוריים מורשים להסיע מספר מוגבל של נוסעים בעמידה. אי לכך ייתכנו מצבים בהם אין באפשרות הנהגים להעלות נוסעים נוספים, וזאת בשל מגבלת החוק ותקנות התעבורה- כגון במקרה זה. פנייתו של מר רוזנבלט הועברה לבדיקתם ולטיפולם של מחלקת התפעול בחברה ותיבדק האפשרות לתגבור הנסיעות במסלול הנסיעה צומת הנגב- באר שבע. חשוב לציין, כי אנו דואגים לעבות מעת לעת נסיעות על מנת להיענות לביקוש הגובר של השירות בקווים הבינעירוניים. רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם מר רוזנבלט ועדכנה אותו אודות הטיפול בפנייתו. תגובה:
עדכון הלקוח אודות הטיפול בפנייתו והעברת הפנייה לטיפולם של נציגי מחלקת התפעול. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה