תלונות קרביץ

תלונות ציוד משרדי

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה קרביץשעות פתיחה קרביץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור חיפה איזור:
קרביץ שם בית העסק:
קניון חיפה סניף בית העסק:
סירוב להחליף מוצר לא תקין נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:

בתאריך 7/8 רכשתי אוזניות ברצלונה לילד ב 120 ש"ח מסניף קרביץ ביג קרית אתא, כשהפעלנו אותן הסתבר שצד אחד לא עובד, בתאריך 14/8 הגענו לסניף קניון חיפה כדי להחליף את הפריט באותו פריט ונאמר לנו שאי אפשר להחליף כיוון שהמוצר פתוח למרות שהבאנו איתנו את האריזה המקורית.
אני שואל את עצמי איך יכולתי לדעת שהמוצר לא תקין מבלי שאפתח אותו, תגובה מאוד תמוהה ומעוררת כעס, מה גם שמדובר ברשת "רצינית" לכאורה!!!

כספי סוג הנזק :
להחליף את המוצר באותו מוצר או להחזיר את הכסף פתרון נדרש :

קרביץ שירות לקוחות

, תגובה:
לאה רוזנבאום מנהלת שרות לקוחות קרביץ שם ותפקיד:
הלקוחה לא פנה לשרות לקוחות קרביץ תגובה:
הופנה לסניף להחלפת המוצר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה