תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
אגד (Egged) שם בית העסק:
תלונה על נהג האוטובוס נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
היום ב 20.08.14 בשעה 10:30 עליתי על קו 5 מתחנה מרכזית בת״א. הייתי צריכה לרדת בתחנת נחמני,

לחצתי על עצור אחרי ששמעתי שהתחנה הבאה היא נחמני אבל לא קמתי מהכיסא כי לא ידעתי איפה התחנה בדיוק אני בהריון ולא רציתי להסתכן בעמידה מעצירה של האוטובוס, הנהג המשיך לנסוע ולא עצר בתחנה. שמעתי שהתחנה הבאה כבר תחנה אחרת קמתי ושאלתי את הנהג למה הוא לא עצר, הנהג ישר התפרץ והתחיל לצעוק שאף אחד לא עמד ליד הדלת הסברתי לו שאם היה עוצר ופותח את הדלת הייתי קמה ויוצאת הוא המשיך להתווכח איתי בצעקות שהוא כן עצר ( בגלל שאני לא יודעת איפה התחנה לי זה לא עוזר שהנהג מא


ט באיזשהו שלב אני לא יודעת אם זה בגלל הפקק או רמזור או תחנה), ביקשתי מהנהג שלא יצעק עליי ופעם הבאה יעשה עבודה שלו כמו שצריך, בלשב הזה נהג התחיל לקלל אותי את אמא שלי ואת כל העולם אחרי שאמרתי לו שישמור על הפה שלו הוא גם ניסה להביא לי אגרוף ליד שלי במזלי עמדתי קצת מרוחק. כל הדברים האלה לא נתפסים בראש איך הגענו למצב כזה??? אני משמלת על הנסיעה לא מקבלת את השירות שמגיעה לי צועקים עליי, מקללים אותי ועוד מנסים להרביץ לי???!!! איך נהג יכול להתנהג ככה לנוסע?
מספר הנהג 3715 אבל מן הסתם אני לא בטוחה שזה הנהג.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מיכאל אוחנה נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
אלינה שלום. קו 5 הוא של חברת "דן" ולא של "אגד". תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה