|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור הדרום |
איזור: |
מטרופולין |
שם בית העסק: |
אי עצירה בתחנת אוטובוס |
נושא התלונה: |
יום חמישי 21 אוגוסט 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אוטובוס קו 60 לא עצר בתחנה שדה בוקר בשעה 16-15 בתאריך 21/8/14.
|
|
|
|
|
|
|
מטרופולין שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מעיין ביטון, רכזת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
על פי תקנות התעבורה, אוטובוסים ציבוריים מורשים להסיע מספר מוגבל של נוסעים בעמידה. אי לכך ייתכנו מצבים בהם אין באפשרות הנהגים להעלות נוסעים נוספים, וזאת בשל מגבלת החוק ותקנות התעבורה- כגון במקרה זה אוטובוס שעבר בתחנה בשעה 1626.
פנייתה של גב' פנקר הועברה לבדיקתם ולטיפולם של נציגי מחלקת התפעול בחברה ותיבדק האפשרות לתגבור הנסיעות במסלול הנסיעה מצפה רמון- באר שבע דרך שדה בוקר. חשוב לציין, כי אנו דואגים לעבות מעת לעת את תדירות הנסיעות על מנת להיענות לביקוש הגובר של השירות בקווים הבינעירוניים.
רכזת פניות הציבור ניסתה ליצור קשר טלפוני עם גב' פנקר לצורך עדכונה אודות הטיפול בפנייתה אך לא היה מענה ולא אפשרות להשארת הודעה.
|
תגובה: |
יצירת קשר טלפוני עם הלקוחה. טיפול בפניה על ידי נציגי מחלקת התפעול. |
פתרון: |
|
|
|