תלונות עסקה טובה

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
עסקה טובה שם בית העסק:
אי קבלת שירות ואחריות על מוצר שנרכש נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות לידת התאומים שלי ב-16/12/13 ובהגיעם לגיל 4 חודשים , ידעתי כי עליי לרכוש מעבד מזון על מנת לטחון להם את המזון המוצק בשנתם הראשונה , ומכיוון שהנני אם יחידנית ל-3 ילדים כעת ולאחר ניתוח קיסרי , לא היה ביכולתי ללכת פיזית ולרכוש את המוצר אז החלטתי לרכוש דרך האינטרנט ,וכך עשיתי רכשתי את מעבד המזון "ניקי אקספרס" דרך האתר וואלהשופס או גט-איט איני זוכרת במדוייק , מה שאני כן זוכרת בוודאות זה שקיבלתי את המוצר מ"עיסקה טובה" , קראתי את הוראות השימוש היטב לפני שהשתמשתי וכך נהגתי , בתחילה הכל היה כשורה אך כעבור פחות מחודש נשברה הלהב של המכשיר, והמנוע של המכשיר פשוט נשרף , פניתי ל"עיסקה טוה" והסברתי כי למרות שימושי הנכון במכשיר קרה הדבר וכי אני כן מאוד מרוצה מהמכשיר ואין אני רוצה את כספי חזרה , לאחר בדיקה עם המנהל הוחלט לשלוח לי מכשיר חדש ולהב חדשה שהיו אמורים להגיע אל ביתי לאחר 3 שבועות מהשיחה הזו , אך שום דבר , שוב הרמתי טלפון לאחר 4 שבועות , שוב נאמר לי כי ישלחו ומאז עבר עוד חודש ושום דבר (וכל זאת להזכירכם עם תאומים שאמורים לאכול אוכל טחון אך מעבד מזון אין עדיין).
עלבון סוג הנזק :

עסקה טובה שירות לקוחות

, תגובה:
יפה אברהם מנהלת שימור לקוחות שם ותפקיד:
שלחנו כבר סכין מוצלבת ולפי הדואר חבילה נמסרה. תגובה:
העניין בטיפול מול הלקוחה אשר תקבל את השירות על הצד הטוב ביותר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה