תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור השרון איזור:
מטרופולין שם בית העסק:
זילול נהג אוטובוס בנוסעה נכה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24.08.2014 בשעה 1205 הגעתי לתחנת המוצא שלקו 29 ארנה הרצליה בתחנה עמד אוטובוס קו 29 ועוד אוטובוסים נוספים באהאוטובוס היה סגור



בתאריך 24 08 2014 בשעה 12 בצהרי היום הגעתי לתחנת המוצא של קו 29 בארנה הרצליה בתחנה עמד קו 29 סגור המנועה מופעל ובצדק בחוץ חם גיהנום הנהג ישב בפנים ושוחח עם נהג אחר נמדתי ליד האוטובוס בשעה 1215 הדלת נפתחה והנהג השני ירד רצתי לעלות אבל הנהג אמר לי כטן לא מעלים נוסעים שאלתי אותו מדועה לא אמר לי לא ידעתי למה אתה עומד בחום הזה הרחוב ליד האוטבוס אני נכה שנעזר בהליכון ואני במשך עשרות שנים נוסעה מהתחנה הזאות עים אגד




מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי-רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה, רכזת פניות הציבור יצרה קש עם מר אבני. בשיחה עימו מסר מר אבני, כי הנהג הפנה אותו לתחנה אחרת מאחר ובהתאם לרישיון הקו ממשרד התחבורה, בתחנה בה המתין לא ניתן להעלות נוסעים. פנייתו של מר אבני הועברה למחלקת התפעול לשם איתור הנהג. בהתאם לפרטים שמסר אותרו שני נהגים שהחלו את נסיעתם בקו 29 בקרבת השעה 1215, אך מבירור מולם עלה, כי אינם מכירים מקרה זה. מכאן ומתיאור הלקוח עולה, כי כנראה מר אבני המתין בתחנה שאינה שייכת לרשימת התחנות בקו 29 ולכן הנהג הפנה אותו לתחנה הנכונה. תגובה:
יצירת קשר עם הלקוח ועדכונו אודות אופן הטיפול בפנייתו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה