תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור הדרום איזור:
מלונות פתאל שם בית העסק:
מכתב שהוצא למנכ"ל מלון לאונרדו קלאב ים המלח - רמת הניקיון וריח של ביובde נושא התלונה:
דורני אילנה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏31 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
זה המכתב שהוצא למנכ"ל מלון לאונרדו קלאב ים המלח

לכבוד
מר אלמוג *** מנכ"ל מלון לאונדו קלאב
ים המלח

א.ג.נ. באמצעות פקס: 08-6689400

הנדון : מכתב תלונה
בתאריך 31.08.2014 הגענו משפחתי ואני לשהייה בחופשה במלון לארבעה ימים , הבקשה הייתה לקבל חדר מתאים לאנשים מוגבלים בשל מצבם של אחותי ואמי.
את החדר קיבלנו רק בשעה 17.00 , מצב שגרם לנו להמתנה ארוכה ולא מחויבת בטרקלין המלון , עם קבלת החדר "קיבל את פנינו" ריח רע של ביוב , לבקשתי הפננו לחדר בקומה עליונה יותר שלא נתן לנו פתרון והריח הרע של ביוב היה גם בחדרי החלופה שהוצעו לנו, ראויה לציון העובדה שנציגכם ידעו על הריח הרע וכל ניסיונותיהם לשפר את "החוויה" לא צלחו.
מספרי החדרים בהם שהינו 141 – 625.
כמו כן אציין שבכל השהייה רמת הניקיון והסדר הייתה תחת כל ביקורת.
גם הניסין של ביובית לתקן את הסתימה , לא צלחה.
מיותר לציין שהשהיה במלון גרמה לנו לעוגמת נפש ופגעה משמעותית באיכות החיים ופגמה בהוואי החופשה , כל הניסיונות של אנשי הצוות לשפר ולמזער את הנזק , לא צלחו.
לפיכך , נבקשכם לבדוק את התחזוקה במלון למען לא ישנו מקרים דומים וכן מתן פיצוי הולם על עוגמת הנפש שנגרמה לנו והשבת ההוצאה הכספית לתקופת השהייה וכל זאת מבלי לערב תביעה משפטית ו/או פנייה לגורמי אכיפה וזאת על מנת לשמור על שמכם הטוב.

אודה להתייחסותכם.

טרם התקבל התייחסות אנחנו מאוד מאוכזבים
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי- מנהלת פניות אורחים שם ותפקיד:
תודה על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח לכתובת ביתך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה