תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור הדרום איזור:
מלונות פתאל שם בית העסק:
יחס מזלזל ושרות לקוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריכים 4.9 - 6.9 נפשנו במלון לאונרדו קלאב - הכל כלול - בים המלח.

כבר ביום הראשון ראינו שהברז אינו תקין - הזרם והטמפ' משתנים לסירוגין , ובלתי אפשרי היה להתקלח. התקשרנו לקבלה והגיע "טכנאי" לחדר שלנו.
הוא טען שזה המצב בגלל שיש עומס בברזים (השעה הייתה שש וחצי בערב),ושהוא יטפל בזה בהקדם (לא הבנו איך..).
עברה שעה, התקשרנו לקבלה והם אמרו שיבדקו.
לאחר כמה שיחות חוזרות לקבלה- שהסתיימו בחוסר מענה - הלכנו לישון ללא מקלחת תקינה.
בבוקר פנינו לקבלה - הפעם פרונטלית - והפקידה טענה שטיפלו בעניין.
בבדיקה בחדר - ממש לא טיפלו - ושוב היינו צריכים לפנות לקבלה.
בערב היום שני - הגיע טכנאי נוסף, שטען ש"ככה הברזים בקומה הגבוהה של המלון ואין מה לעשות עם זה".
כמובן ששוב התקשרנו לקבלה ושוב אמרו שיטפלו בזה- אבל לא עשודבר. זלזול מוחלט בלקוחות ששילמו את מיטב כספם למלון.
לאחר שעה שבה לא השתנה דבר ולאחר שהובטח לנו ש"יחזרו אלינו", ירדנו לקבלה לברר את העניין.
הנציגה הבינה מהטכנאי שאין איך לפתור את העניין - והעבירה אותנו לחדר כביכול "משודרג" יותר ששם המקלחת תקינה.
וככה - בערב היום השני - כשהגענו לחדר המשודרג - גילינו שהוא רחוק מכך.
הריח המעופש הציף את החדר - והוא היה פשוט קטן ודוחה. החלטנו שלא נעבור לחדר הזה וידענו את הנציגה על כך.
כך עבר סופ"ש שלם, בו לא יכלנו להתקלח כראוי.
אני לא אפרט את עוגמת הנפש - כאשר ימים שלמים איני יכולה להתקלח בצורה נורמלית - לאחר בילוי בים ובבריכה.
לסיכום, טעם הזלזול והשירות הלקוי נשאר הרבה אחרי שחזרנו.
לא האמנו שמלון שמגדיר עצמו כ5 כוכבים , ועלותו כראוי, יתפקד - או שמא לא יתפקד - כך.

עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת פניות אורחים שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב מהנהלת המלון נשלח לכתובת מגורייך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה