שוק הסלולר |
מגזר: |
אזור הדרום |
איזור: |
Orange (אורנג') |
שם בית העסק: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
אשדוד |
סניף בית העסק: |
רמאות והתחצפות מצד הנציגים |
נושא התלונה: |
יום שלישי 09 ספטמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר הצטרפותי ל ORENGE מטעם עבודה של בעלי
נאמר לי בפרוש כי הנני זכאית לתיקונים במסגרת התוכנית (בנוסף גם יש לי אפשרות להצטרף לתכנית של "סלקום" המתחרים שלכם כיוון שאני עובדת תעשיה אווירית וכבר בדקתי שבתוכנית זאת אני כעובדת זכאית לביטוח)
הנני זכאית לתיקון המכשיר במקרה של תקלה.
בתאריך 7/9 פניתי לשרות לקוחות שלכם טלפונית ע"מ לחדד את הנושא אך ונאמר לי בפרוש (ע"י נציגת הלקוחות שלכם ) כי אני יכולה להגיע לכל מרכז שרות לקוחות ושם יקבלו את המכשיר לתיקון , חשוב לציין כי היא וידאה איתיאת
פרטי הלקוח ואת הדגם של המכשיר שלי (חשוב לציין כי השיחה הוקלטה)
בתאריך 8/9 פניתי למרכז שרות שלכם באשדוד , לאחר קבלת פנים מזלזלת של נציגי השרות שלכם (אך לא על כך אני מתלוננת) , התקבלת המכשיר שלי לתיקון לאחר שאופסו כל ההגדרות וקיבלתי מכשיר חילופי.
היום (בתאריך 9/9 בשעה 15:00) קיבלתי שיחת טלפון ממרכז שרות הלקוחות שלכם באשדוד שבה נאמר כי בפועל הנציגה טעתה ואינני זכאית לשום תיקון , כאשר ביקשתי להעלות את התשובה שלה על כתב ולדבר עם מנהלת הסניף שני נעניתי בתשובה בטונים לא הולמים ובטריקת טלפון.
אני פונה אליכם כי חשוב לי לציין כי עד כה הייתי מאוד מרוצה מהשרות שלכם לכן הייתי רוצה כן להישאר לקוחה שלהם, אך הם חייבים לעמוד בהבטחות וכן לקיימם.
|
בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
לימוד בהתחייבות |
פתרון נדרש : |
|
|