|
|
|
|
|
|
|
|
מוצרי חשמל וצילום |
מגזר: |
אזור הדרום |
איזור: |
שירות פלוס |
שם בית העסק: |
חברה שלא יודעת לכבד את הלקוחות והכסף הפרטי של לקוחות |
נושא התלונה: |
בידנר חוה |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
עשיתי ביטוח אצלכם וביקשתי לשלוח לי מסמך על מה אני מבוטחת וסכום שאני צריכה לשלם דורשת כתוב על שחור לבן כמו שצריך להיות עד שאתם שולחים קבלה עם כל הפרטים. 8 ימים מתקשרת כל הזמן מבקשת מי זאת הבחורה שביטחה אותי מה השם שלה ודורשת מסמך כי בבנק אני רואה סכום ענק וכבר חוייבתי תשלום ראשון. לפני שאני מבטלת תשלום שני וכל התשלומים דורשת לדעת מה הם הביטוחים שלי ושם הבחורה שטפלה בי
|
|
|
|
|
|
|
שירות פלוס שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
סיוון, שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
הלקוחה ביצעה עסקה וביקשה לקבל את פרטי העסקה + קבלה בדואר |
תגובה: |
פרטי העסקה + קבלה נשלחו בדואר כבר בשבוע שעבר בתקווה שהשבוע יגיעו לידי הלקוחה. |
פתרון: |
|
|
|