|
|
|
|
|
|
|
|
נופש וטיולים |
מגזר: |
אזור השרון |
איזור: |
פגסוס |
שם בית העסק: |
תל אביב |
סניף בית העסק: |
יחס של ארקיע בטיסה מטביליסי לארץ. |
נושא התלונה: |
יום שישי 19 ספטמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחזרה מטיול של פגסוס ב-19/9/14 דרשו כסף עבור מים לשתיה בטיסה,כאשר בטיסה הלוך הגישו שתיה חמה וקרה כחלק מהשרות.לטענת הדיילת הכללים שונו בין התאריך שיצאנו לתאריך שחזרנו(יצאנו ב-9/9/14).
בידינו כרטיס הלוך ושוב ולא נראה לנו לשנות את הכללים באמצע.חשוב לציין שהטיסה יצאה באיחור של כחצי שעה,עד שעלינו חיכינו בשער ללא שתיה וללא שירותים כשעה וחצי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
פגסוס שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
פנינה- מחלקת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
אליעזר שלום
תודה רבה על המידע,
אנו מצטערים על תחושותך ועל כך שנאלצת להמתין כשעה וחצי טרם הטיסה.
כידוע לך אנו, חברת פגסוס, אכן רוכשת את הכרטיסים מחברת ארקיע, אך אינה יכולה לקבוע את מדיניותה של חברת ארקיע.
אנו רואים את טובת לקוחותינו כבראשונה ובוודאי שנעביר מידע זה לדרגים הגבוהים של חברת ארקיע ונבקש מהם להיות מודעים לכך שהתנהלות כזו גורמת לנזק תדמיתי.
אנו מקווים שמדובר במקרה נקודתי ושחברת ארקיע תדע בעתיד לתקן התנהלות זו כדי לגרום לך המטייל תחושה טובה בטיסה.
תודה על בחירתך בפגסוס
מחלקת פניות הציבור
פגסוס טיולים מאורגנים
פנינה |
תגובה: |
בגוף התגובה |
פתרון: |
|
|
|